درباره ما

 شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی تعطیلات به عنوان یکی از پیشگامان عرصه توریسم و جهانگردی در کشور، فعالیت خود را از سال 1355 آغاز نموده است و از ابتدا با بهره گیری از توان علمی و تخصصی کارکنان خود و پتانسیل موجود این صنعت در کشور، هدف خود را بر اساس ارایه هرچه بهتر خدماتی منطبق با استانداردهای بین المللی و ملی بنیان نهاده است.     

این شرکت با تلاش صادقانه نقش بسزایی در راستای توسعه گردشگری و پیوند فرهنگ ها ایفا نموده و همچنین مدیرعامل محترم آن در تدوین و تنظیم اساسنامه کانون توسعه صنعت ایرانگردی و جهانگردی زحمات ارزشمندی برجای گذاشته است.

بر اساس ارزیابی های تخصصی صورت گرفته از توانمندی های مدیریتی و عملکرد سازمانی بر اساس 3 اصل حوزه اشتغال و مدیریت (نگرش- مهارت -دانش) استوار است، از جناب آقای دکتر فرزانه با عنوان مشاهیر فرهیخته و نامدار مدیریت ایران زمین در کنفرانس مدیریت پست مدرن در 15 مهر 95 تجلیل به عمل آمد.ایشان به عنوان چهره ماندگار و نامدار مدیریت ایران (مدیر شایسته شرکت کارآفرین برتر)معرفی گردیدند.

                                                                                                                                                                                                                                                        

                                                             

لازم به ذکر است این شرکت با ارایه خدمات مناسب به شرح زیر و با بيش از چهار دهه فعاليت، دارای سابقه همکاری طولانی و مستمر با بسیاری از شرکت های معتبر و بزرگ داخلی و خارجی می باشد.

 

-فروش بليط کليه خطوط هواپيمايي خارجی٬ داخلی و قطار رجاء به عنوان نماینده رسمی

-برگزاری تورهای جهانگردی، نمايشگاهی و علمی تقریحی در سراسر دنيا

-برگزاری تورهای داخلی و ایرانگردی به همراه راهنمای محلی

-رزرواسيون هتل و اتومبيل در تمامی نقاط دنيا

-رزرواسیون کلیه هتل های ایران

-رزرو اتومبیل های تشریفاتی و VIP به همراه راننده و لیدر

-صدور بيمه مسافرتی بين المللی

-اخذ رواديد کشورهای حوزه خليج فارس و خاور دور

-اخذ رواديد ورودی برای میهمانان خارجی ( انفردای و گروهی )

-خدمات ( CIP ) و خدمات FAST TRACK در فرودگاه امام

New  فروش آنلاین بلیط پروازهای داخلی و خارجی در وب سایت

گواهی نامه ها

  • دارای گواهینامه ISO 9001: 2008   برای پنجمین سال متوالی از شرکت Alliance  برای کیفیت سیستم مدیریت.( Quality Management System )
  • دارای گواهینامه ISO/TS10004:2012    از Alliance  برای سیستم مدیریت رضایتمندی مشتری. (Customer Satisfaction management system)      
  • دارای گواهینامه ISO 9001: 2008   و ISO/TS10004:2012  از Iranian National Certification Network   برای کیفیت سیستم مدیریت. 
  • دارای تندیس و گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان در سه سال متوالی1393,1394 ,  1395
  • دارای نشان رضایتمندی مشتری از انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان
  • دریافت تندیس و مدال مشاهیر فرهیخته و چهره های ماندگار توسط آقای داود فرزانه به عنوان  مدیر شایسته و شرکت کارآفرین برتر ، در کنفرانس مدیریت پست مدرن سال 95دارای گواهی نامه 2008:ISO9001 برای چهارمین سال متوالی
  • دارای گواهی نامه های بین المللی  CUSTOMER SATISFACTION, SAFE FOR TOURIST از موسسه MOODY  انگلستان
  • دریافت مدرک دکترای افتخاری مدیریت از دانشگاه  GOLDEN STATE توسط مدیرعامل شرکت
  • دریافت گواهی نامه های  زیر از دانشگاه  GOLDEN STATE توسط مدیر عامل محترم شرکت:
  • CUSTOMER SATISFACTION
  • INNOVATION AND CREATIVITY IN PUBLIC RELATIONS AND INFORMATION
  • EMPLOYEE SATISFACTION
  • SERVICE AND PRODUCT QUALITY
  • BRAND POPULARITY
  • BRAND SOCIAL RESPONSIBILITY
  • ECONOMIC DEVELOPMENT DURING THE RECESSION
  • OCCUPATIONAL HEALTH (HEALTH AND SAFETY AT WORK)
  • R&D (INNOVATION AND CREATIVITY IN SERVICE & PRODUCTS)
  • RESPECT FOR THE ENVIROMENT THROUGH THE PRINCIPLES OF ENVIROMENTAL PROTECTION AND STRIVE TO CREATE A CULTURE OF RESPECT FOR THE ENVIROMENT AMONG EMPLOYEES AND CUSTOMERS

      

 

     افتخارات و تندیس ها

 

  • “For Outstanding Achievements in sales” in 1996 by Iran Air                                                                                            
  • “ Outstanding Performance for KLM and NORTHWEST ” during 2000/2001
  • “ Best Performance Award 2001” by CATHY PACIFIC
  • “ Outstanding Performance for KLM and NORTHWEST ” during 2001/2002
  • “ Best Supporting Agent of the year Award ” in 2003-2004 by Emirates
  • “ In Recognition of outstanding Performance for International Passenger Sales ” in 2006 by Mahan Air
  • “Outstanding performance For AF/KLM ” in 2006/2007 by KLM and Air France
  • “ TOP Agency Award ” in 2007-2008 by Emirates
  • “ TOP Agent of the year 2009 ” by Lufthansa
  • “ TOP Agent Award 2010” by Lufthansa , Austrian and British Midland International (BMI)   
  • “ TOP Performance Award ” in 2010/2011 by KLM and Air France
  • “ The highest overall sale ” in 2011 by Turkish Airlines  
  • “ TOP Agency Award ” in 2012 by Lufthansa  

        لوح تقدیر

- دریافت لوح تقدیردر دومین و سومین جشنواره برند در صنعت گردشگری ، در سال های 1390 و 1391

- دریافت رتبه برتر سومین همایش هواپیمایی جمهوری اسلامی هما و آمادئوس ، اسفند 1393

- دارای لوح تقدیر از:

- هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، ایران ایر

- هواپیمایی لوفت هانزا بطور متوالی از سال 1982

- هواپیمایی امارات بطور متوالی از سال 1994

- هواپیمایی اطریشی بطور متوالی از سال 2006

- هواپیمایی ترکیش بطور متوالی از سال 1996

- هواپیمایی KLM  از سال 1996

- هواپیمایی بریتیش ایرویز از سال 1995

- هواپیمایی آلیتالیا از سال 2003

-هواپیمایی الاتحاد 

- تقدیر شده توسط سایر ایرلاین های بین المللی نظیر گلف ایر، اتحاد، CATHY PACIFIC, BMI

                                                                                                                                                                 

- دارای لوح سپاس از:

- شرکت  هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران                                                                                                                                                                                                      

- سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان تهران

- انجمن صنفی دفاتر سفر و گردشگری استان تهران

- سفارت جمهوری اسلامی ایران در امارات عربی متحده

- سفارت جمهوری اسلامی ایران در برلین

- سازمان منطقه آزاد کیش

- رییس ستاد یازدهمین جشنواره تابستانی کیش

- دبیرخانه دایمی جشنواره برند در گردشگری

- مدیر امور پشتیبانی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

- جامعه خیرین مدرسه ساز کشور

- کانون هموفیلی ایران

- شرکت ایران خودرو

سخن مدیرعامل

خط مشی کيفيت

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی تعطيلات با بيش از چهار دهه سابقه و 45 نفر پرسنل متخصص و مجرب ٬ مجری و ارائه کننده کليه خدمات بين المللی مسافرتی و جهانگردی، خط مشی کيفيت خود را به شرح زير اعلام می نمايد :

  1. ارتقاء کيفيت و سرعت در ارائه خدمات مسافرتی و جهانگردی
  2. افزايش رضايت و جلب اعتماد مسافرين
  3. اشاعه و گسترش فرهنگ ايرانگردی و جهانگردی
  4. توجه بيشتر به اقدامات پيشگيرانه به منظور بهبود عملکرد فرايندها
  5. افزايش رضايتمندی    کارکنان ،از طريق بهبود مهارتها و ارتقای دانش فنی کارکنان و نيز اجرای سيستم های ارزيابی عملکرد
  6. ايجاد سيستم پيشنهادات در راستای بهبود مشارکت کارکنان
  7. تعهد به بهبود مستمر
  8. شناسايي عوامل موثر بر کيفيت  
  9. رعايت الزامات مراجع قانونی و معتبر ملی و بين المللی

 

اين خط مشی جهت اطلاع همگان و کليه طرفهای ذينفع منتشر می گردد و با اعتقاد راسخ به اهداف فوق کليه امکانات و منابع لازم برای رسيدن به آنها را به کار خواهيم برد و در مقاطع زمانی مشخص سيستم را جهت کارايي هر چه بيشتر مورد بازنگری قرار داده و با مساعی و مشارکت جمعی موجبات اثر بخشی اين سيستم را فراهم می نماييم.

 

مسئوليت حسن اجراي اين نظام به عهده اينجانب است و کليه کارکنان نسبت به کيفيت انجام فعاليتهای خود مسئول هستند.

                                                                                                                                                      با تشکر – داود فرزانه

                                                                                                                                                              مدیر عامل

                                                                                                                                                                                                      

                                                                                                                                                   

برچسب ها {{item}}