امتیازات و افتخارات

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گواهی نامه ها:

- دارای گواهینامه ISO 9001: 2008   برای پنجمین سال متوالی از شرکت Alliance  برای کیفیت سیستم مدیریت.( Quality Management System )

- دارای گواهینامه ISO/TS10004:2012    از Alliance  برای سیستم مدیریت رضایتمندی مشتری. (Customer Satisfaction management system)      

- دارای گواهینامه ISO 9001: 2008   و ISO/TS10004:2012  از Iranian National Certification Network   برای کیفیت سیستم مدیریت. 

- دارای تندیس و گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان در چهار سال متوالی 1393, 1394 , 1395 و 1396

- دارای نشان رضایتمندی مشتری از انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان

- دریافت تندیس و مدال مشاهیر فرهیخته و چهره های ماندگار توسط آقای داود فرزانه به عنوان  مدیر شایسته و شرکت کارآفرین برتر ، در کنفرانس مدیریت پست مدرن سال 95دارای گواهی نامه 2008:ISO9001 برای چهارمین سال متوالی

- دارای گواهی نامه های بین المللی  CUSTOMER SATISFACTION, SAFE FOR TOURIST از موسسه MOODY  انگلستان

- دریافت مدرک دکترای افتخاری مدیریت از دانشگاه  GOLDEN STATE توسط مدیرعامل شرکت

- دریافت گواهی نامه های  زیر از دانشگاه  GOLDEN STATE توسط مدیر عامل محترم شرکت:

- CUSTOMER SATISFACTION

- INNOVATION AND CREATIVITY IN PUBLIC RELATIONS AND INFORMATION

- EMPLOYEE SATISFACTION

- SERVICE AND PRODUCT QUALITY

- BRAND POPULARITY

- BRAND SOCIAL RESPONSIBILITY

- ECONOMIC DEVELOPMENT DURING THE RECESSION

- OCCUPATIONAL HEALTH (HEALTH AND SAFETY AT WORK)

- R&D (INNOVATION AND CREATIVITY IN SERVICE & PRODUCTS)

- RESPECT FOR THE ENVIROMENT THROUGH THE PRINCIPLES OF ENVIROMENTAL PROTECTION AND STRIVE TO CREATE A CULTURE OF RESPECT FOR THE ENVIROMENT AMONG EMPLOYEES AND CUSTOMERS

 

         

  

 

 

 

 

    افتخارات و تندیس ها:

 

- Top Travel Agent Award in 2017 presented by Austrian and Lufthansa German Airlines

- For outstanding support in sales during 2016 - 2017 presented by Emirates

- The highest overall sale in 2011 presented by Turkish Airlines

- Top Performance Award in 2017 presented by KLM / Air France

- Gold Award during 2007 presented by British Airways

- For Excellent Performance and Outstanding contribution presented by Alitalia during 2006

- Certificate of Appreciation during 2006 presented by Cathy Pacific

- In Recognition of outstanding performance for international passenger sales in 2006 presented by Mahan Air

- Certificate of Appreciation during 1996 presented by Turkish Airlines

- For outstanding Achievements in sales in 1996 presented by Iran air

 

 

 

 

 

لوح تقدیر:

 

- دریافت لوح تقدیردر دومین و سومین جشنواره برند در صنعت گردشگری ، در سال های 1390 و 1391

- دریافت رتبه برتر سومین همایش هواپیمایی جمهوری اسلامی هما و آمادئوس ، اسفند 1393

- دارای لوح تقدیر از:

- هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، ایران ایر

- هواپیمایی لوفت هانزا بطور متوالی از سال 1982

- هواپیمایی امارات بطور متوالی از سال 1994

- هواپیمایی اطریشی بطور متوالی از سال 2006

- هواپیمایی ترکیش بطور متوالی از سال 1996

- هواپیمایی KLM  از سال 1996

- هواپیمایی بریتیش ایرویز از سال 1995

- هواپیمایی آلیتالیا از سال 2003

-هواپیمایی الاتحاد 

- تقدیر شده توسط سایر ایرلاین های بین المللی نظیر گلف ایر، اتحاد، CATHY PACIFIC, BMI

                                                                                                                                                                 

دارای لوح سپاس از:

- شرکت  هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران                                                                                                                                                                                                      

- سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان تهران

- انجمن صنفی دفاتر سفر و گردشگری استان تهران

- سفارت جمهوری اسلامی ایران در امارات عربی متحده

- سفارت جمهوری اسلامی ایران در برلین

- سازمان منطقه آزاد کیش

- رییس ستاد یازدهمین جشنواره تابستانی کیش

- دبیرخانه دایمی جشنواره برند در گردشگری

- مدیر امور پشتیبانی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

- جامعه خیرین مدرسه ساز کشور

- کانون هموفیلی ایران

- شرکت ایران خودرو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها {{item}}